Materiały wspierające zajęcia dydaktyczne umieszczane są w Witrynie edukacyjnej według następującego schematu:

  1. Studia podyplomowe
    1. grupa studencka
    2. numer semestru
    3. pliki do pobrania
  2. Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego
    1. grupa studencka
    2. nazwa przedmiotu – nazwisko wykładowcy (opcjonalnie)
    3. pliki do pobrania
  3. Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Pożarowego
    1. grupa studencka
    2. nazwa przedmiotu – nazwisko wykładowcy
    3. pliki do pobrania
  4. Szkolenia
    1. rodzaj szkolenia i opis
    2. przekierowania w inne miejsca związane tematycznie z danym szkoleniem, np. formularz rejestracyjny, strona internetowa organizatora, itp.
  5. Seminaria
    1. jednostka organizująca – nazwisko prowadzącego
    2. przekierowania pliki do pobrania

Materiały do pobrania układane są na stronie po 5 plików. W przypadku większej liczby plików należy szukać ich w zakładkach kolejnych stron, których numery wskazane są w górnej części ekranu. Domyślnie wyszukiwanie odbywa się po tytule dokumentu. Istnieje możliwość wyszukania dokumentu stosując sortowanie odpowiednio według: Nazwy, Autora, Daty lub Liczby wyświetleń (popularności).

Każdorazowo z jednej strony pobrać można jeden lub więcej plików, zaznaczając okienko po prawej stronie wybranych tytułów, a następnie klikając klawisz „Dalej” widoczny w dolnej części ekranu. W przypadku pobierania pojedynczego pliku w formacie .pdf, klikając w oknie Podsumowania klawisz „Pobierz”, wskazany dokument zostanie wyświetlony w nowym oknie przeglądarki, gdzie udostępnione jest jego obejrzenie, zapisanie lub wydrukowanie. Dla innych formatów dokument pobierany jest bezpośredni na komputer. Przy pobieraniu jednocześnie kilku plików, dokumenty przesyłane są bezpośrednio na komputer jako jeden skompresowany dokument w formacie .zip lub pojedyncze pliki otwierane za pomocą Eksploratora Windows.

Mariusz Pulkowski
Administrator
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.